Spokojnie, nie zostawimy Cię jeśli nasza paczucha nie spełniła Twoich wymagań. Możesz ją do nas zwrócić w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki.
I nie, nie będziemy Cię męczyć pytaniami o powód, choć nie ukrywamy, że będzie nam bardzo miło jak napiszesz dlaczego. Wtedy będziemy mogli się poprawić :)
Pamiętaj proszę, że przy zwrocie produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, nie mogą być odfoliowane czy odplombowane. Przecież Ty też nie chciałbyś otrzymać używanych produktów, prawda?
Adres do zwrotu/ reklamacji:
EXIE Damian Słoński
ul. Lucjana Rydla 45/38
70-783 Szczecin
A jak zwrot wygląda w praktyce?
- Fajnie jeśli poinformujesz nas mailowo lub telefonicznie - zakładka Kontakt - że odsyłasz do nas przesyłkę.
- Wypełnij proszę protokół zwrotu (do pobrania na dole) lub wypisz odręcznie. Wiemy... my też tego nie lubimy, ale wymaga tego nasza księgowa :(
- Odeślij do nas paczkę z wypełnionym protokołem i otrzymaną fakturą/ rachunkiem. Polecamy nadać listem poleconym, żeby Poczta Polska nie zrobiła psikusa i nie zgubiła przesyłki :)
- W ciągu 3 dni od otrzymania przez nas przesyłki damy Ci znać mailowo lub telefonicznie o zwrocie. Choć postaramy się, żeby było to jeszcze tego samego dnia!
- Po przyjęciu zwrotu, zwrócimy na Twoje konto wpłaconą kwotę :) Nasza księgowa ma sporo pracy, ale postara się, aby było to jak najszybciej, maksymalnie do 7 dni.